HOŞGELDİNİZ

SEVGİLİ KAMPANYACI DOSTLARIM SİZİN DESTEGİNİZLE İNŞ DAHA SIK KAMPANYALAR YAPICAM ŞANSINIZ HEP BOL OLSUN BENİ YALNIZ BIRAKMADIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

11 Aralık 2009 Cuma

Anne ve anne adaylarına özel!


Natura House’dan, anne ve anne adaylarına özel ürünler...
4789
Tüm dünyada anneler tarafından büyük ilgi gören Natura House, Baby Cuccıolo ve Mamy Cuccıolo özel serileri ile Türkiye’de satışa sunuluyor. Bebek serisinin yanı sıra anneleri de düşünen Natura House, hamilelik, emzirme dönemi ve sonrası için özel olarak geliştirip formüle edilen doğal ürünler hazırladı. Bu dönemde de bedenine özen gösteren kadınların güzel ve bakımlı kalması için geliştirilen ürün serisinde diş macunundan bakım şampuanına, çatlak önleyici losyon ve yağlardan emzirme kremine kadar her şey bulunuyor.

10 özel bitki özü ile doğa mucizesi; Propoident Diş Macunu
10 ayrı bitki özü ve benzersiz etkiye sahip içeriği ile NATURA HOUSE Propoident Diş Macunu, özellikle hamilelik döneminde oldukça önemli olan diş ve diş eti sağlığını maksimum düzeyde koruyor. Ağız ve diş bakımında sıkça kullanılan, anti bakteriyel ve iyileştirici etkisi bulunan, doğanın en büyük mucizelerinden Propolis bitkisi Propoident diş macununda yoğun olarak bulunuyor. Hamilelik esnasında ve sonrasında güvenle kullanılabilen Propoident Diş Macunu, NATURA HOUSE güvencesiyle bakımlı annelere sunuluyor…

Elma suyu özleri ile saçlarınızı güçlendirin
Özellikle hamilelik sonrasında östrojen düzeyinin azalması sonucu saç dökülmesi problemi ile karşılaşılabiliyor. Saçları doğal dengesine kavuşturmak, güçlendirmek ve saç dökülmesini engellemek için özel özlerden üretilen NATURA HOUSE güçlendirici şampuan kısa sürede etkili sonuçlar ortaya koyuyor. Doğumun hemen sonrası kullanılmaya başlanması gereken tamamı natürel özlerden oluşan ürün, banyo sırsında masaj yaparak ıslak saça uygulanıyor.

Natura House güçlendirici şampun – kullanım şekli
Sampuanı saç derinize masaj yaparak ıslak saçınıza uygulayın, daha sonra durulayın. Aynı uygulamayı bir kez daha tekrarlatın. Bu kez durulamadan önce şampuanı birkaç dakika saçınızda bekletin.

Bebeklerin yanı sıra annelerin ihtiyaçlarını da düşünen Natura House, Türkiye’nin gözde anne - bebek markası olmaya aday… Tamamı natürel özlerden oluşan Baby Cuccıolo ve Mamy Cuccıolo serilerinde paraben ve zararlı kimyasallar
yer almıyor. Tüm Natura House ürünleri yetkili eczanelerde satışa sunuluyor…

2 yorum:

Ufkun yalınlığı kadar yek'tir her yaşam.. dedi ki...

Faydalı bır urune benzıyor kullanıp denemek lazım. Eczanelerde bu tarz urunlerın satılması daha ıc rahatlatıcı tabı. Paylasım ıcın tskler.

semiha dedi ki...

bu urunun ismini duymustum inceledim ilgimi cekti sizde cok guzel ayrintili paylasmissiniz boylece herkesin haberi oluyor ve urun hakkinda edindigi bilgilere dayanarak karar alabiliyor